Bali, jetskiën, paragliden en de kecakdans bij Uluwatu

27 juli 2013 - Bali, Indonesië

We werden opgewacht door nichtje Tina en haar vriendinnen Diana en Reggie. Op naar Kuta, waar zij een hotel geboekt had. Wat een drukte, het is net Lloret de Mar. Een megahotel. Wij waren zo moe dat we na een rondje lopen maar naar bed gegaan zijn.
De volgende dag hebben we eerst ontbeten met een heerlijke Balinese maaltijd. Reggie woont en werkt op Bali en kende dit restaurant. Daarna was het tijd voor de jetski. Bij Hotdogbeach was het niet druk. Yannic kreeg eerst instructie, Tina nam Diana achterop en ik deed ook nog een rondje met instructeur. Ik ging natuurlijk veel te langzaam en voorzichtig. Toen nam hij het stuur maar over. Ik heb me vooral goed vastgehouden een veel gegid met al die wilde capriolen. Daarna zijn we naar de andere kant gereden ( bij Nusa Dua in de buurt). Naar een afgelegen plek, waar de locale paragliding club zit. We hadden geluk, goed weer en goede wind. Voor Indonesisch tarief zijn we van de klif gesprongen. Wat was het gaaf, zo mooi en stil in de lucht met uitzicht op Pandawebeach. Een mooi en rustig strand.
Daarna door naar het tempelcomplex Uluwatu voor de zonsondergang en de Kecakdans (apendans). Ook interessant en mooi.
Nog vlug een kaartje gescoord voor de bus en fastboot naar Lombok.
En dat was dus Bali voor ons.

1. Jose:
    7 augustus 2013
    tjee Anita en Yannic, ik geniet echt van je verhalen en de foto's ERG LEUK ! Geniet er nog even van hè. x x Jose